Pewnie wiele razy zastanawialiśmy się wszyscy nad tym czy jest jakiś cudowny sposób, który będzie działał na niesfornych uczniów.
Dyscyplinować czy starać się zrozumieć i łagodzić, karać czy tłumaczyć, a może karne klasówki?
Co działa na tych, którzy zachowują się, jakby naprawdę zależało im na tym, aby nas zgnębić ?
Każdy z prowadzących ma swoje zdanie i parę sprawdzonych, wypróbowanych sposobów i chętnie się z Państwem nimi podzielą.
Katarzyna Hampel, Dariusz Kowalsk
Temat:
Wprowadzenie do szkolenia – podstawy teoretyczne.
Metody i formy pracy:
Miniwykład, dyskusja.
Czas trwania: 1 godz
Temat:
Praktyczne metody pracy z uczniami, sposoby reagowania na zachowania prowokacyjne uczniów.
Metody i formy pracy:
Warsztaty, praca w grupach.
Czas trwania: 2 godz
Temat:
Analiza przypadków.
Metody i formy pracy:
Studia przypadków, dyskusja.
Czas trwania: 1 godz
Czas trwania:
1 godz
2 godz
1 godz
Temat:
Wprowadzenie do szkolenia – podstawy teoretyczne.
Praktyczne metody pracy z uczniami, sposoby reagowania na zachowania prowokacyjne uczniów.
Analiza przypadków.
Metody i formy pracy:
Miniwykład, dyskusja.
Warsztaty, praca w grupach.
Studia przypadków, dyskusja.
Cena całego programu
wdrożeniowego programu:
Ustalana indywidualnie w zależności
od potrzeb i zakresu wdrożenia programu
w szkole.
E-mail:
kontakt@pedagogiczne-inspiracje.pl
Katarzyna Hampel
Tel. kom: 530 999 642
Dariusz Kowalski
Tel. kom: 508 599 522